2011. március 7., hétfő

Peti nyusz szabásminta















10 megjegyzés:

  1. Már le is mentettem!
    :)
    Köszi!!!!

    VálaszTörlés
  2. Zsófi, egyszer támadj le skypon és megadom a lelőhelyeket:-))

    VálaszTörlés
  3. én is lementettem, húsvétra pont jó lesz, a szülinapi meglepi (kottatartó) már le van gyártva.

    VálaszTörlés
  4. á, Te is szólj nyugodtan, ezer újság van feltöltve a net-en:-)

    VálaszTörlés
  5. Nem vagyok ugyan egy nagy varró, de engem érdekelnének azok a linkek! Elküldenéd? vegazus@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kedves nyuszi...örültem, hogy át is engedted...a mentést isköszönöm...biztos elkészítemaz unokámnak, mert olyan babás...

    VálaszTörlés
  7. hello!
    I made these rabbits, they are here: http://kasiainoino.blogspot.com/2015/04/kroliki-dwa.html
    thank You! :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. szia! köszi a mintát! melyik könyvből scannelted be?
    köszi előre is, Niki.

    VálaszTörlés